Dragon Ball Legend Forum Index


 
   
 
Głosuj raz dziennie na Dragon Ball Legend w toplistach:
Dragon Ball Servers
Board Navigation
DOWNLOAD
Account Maker
Forum
Usergroups
Register

Welcome Guest
The time now is 2014-12-21, 05:00

Poll
OTClient .spr (przeczytaj temat)
Opcja 1 [4]
Opcja 2 [36]
Opcja 3 [113]
Inna [6]

Who is Online
Users last 24 hours:
143 Registered, 11 Hidden and 57 Guests
Z zarejestrowanych:
.Shadow, Evilek, Nirox, 'Chtt, .Willdo., Acronym, Blauza, Bloody Alkohol, Hellbound, Mimie, Prospero, Shard Goku, swistak, ukizuki, Vladek, Zermilek, #Henstragan, .Kajtek, .Succesown, .Ted, .Warr ', .Yamshi, 605090, ace98, Akiro, Albinos, Arcich, beliar34, Black Stone's, Blissando, borysus131, Bourbon, Boydo, Brillezz, brolllynek, Bromov, Buszko77, Bysiu, Cannot, Cive, ColereEt, Correct, Cukiereczek, Cuksio, damian20, Dark Majin, Devine Moring, Diablodoro, doldox, Dorx, DragonAngel, Dusza Spc, Eclipse08, Emily, Excalibur, Exonik, FausT, Friza, Gacusiek, Geherege, Genius, Ghost Rider, Gitex Jr, Goku Final, Gokusix, grandson9, Grubcio, Hei., Helycopter, Hitaru, Ibox, Iniemamocny, Jancyk1, Jaro, jasica3, Jezy, Joey, Kajo Buu, Kamid, Kemano, Kierownik, Kleik, Kniaziox, Kolek2, Konadzio, kosmen, krystian9681, kub8ub, KUKU, Kulesiak11, Larizzoo, Lolims, Losano, LubiszTo??, Mailo, Maks, Marox, Miki Brolly, Mikuskus, milosz13z, mistical341, Natch~, Pajacyk, Paliwoda, pcl96, raccon61, Rafajski, RafaU, Raid6Avartar, Ravelg, Root, Ryrzak, Saiyan93, Sajfer, Samko, SaSeQ, Saycko, Shibe, Shingen, Shurton, Simbakos, Skun, Skunksiak, Snajp3r, Soluffka, Spop., Styser, Sureq, Szczebel, Teed, Texonek, Torpido, TRmaszruM, WujekFafer, x-h0Lu-x, Xionc, Xiro, yaser, Zeriash, [B]umber, ~C17~, ~Dis, Jacolos
Użytkowników w ostatniej godzinie:57
[ Who is Online ]
In total there are 33 users online :: 3 Registered, 0 Hidden and 30 Guests
Registered Users: Boydo, Dorx, Snajp3r
Most users ever online was 273 on 2014-04-21, 18:12

Mini-aktualizacja
Author: Nilan @ 2014-12-14, 23:12
Mini-aktualizacja

Ogólne zmiany:
- poprawiony bug z powolnym bieganiem Biotsufuli, Metali itp.
- dodany nowe NPC "Old Man" na Future Earth, które daje nam taska "Robots"
- Future Trunks nie daje taska "Robots"
- podczas wykonywana taska nie wyświetla ile mobków ubiliśmy, pokazywana jest jedynie informacja gdy zabijemy wszystkie mobki, bieżącą ilość zabić mobków z taska można sprawdzać komendą: !task
- zmiany w ilości wymaganych bonus pointsów na itemy i skille, nowe ceny:
Quote:
level = level/5
ki level = ki level/3
strenght = strenght/4
train points = train points/2
sword fighting = sword fighting/4
attack speed = attack speed/4
ki blasting = ki blasting/4
defence = defence/4
energy = energy/3
dust = 10
25x zeni banknote = 15
snowball = 150
green flask = 150
10x credit card = 500
star = 500
honey = 700
cooler soul = 1500
brolly talisman = 3000
janemba heart = 3000
oozaru tail = 4000
dragon ball = 8000

- nowy tytuł za ki level:
Quote:

90 Ki Level : Calm - +1% ki damage w mobki
100 Ki Level : Focused - +2% ki damage w mobki
110 Ki Level : Concentrated - +3% ki damage w mobki
120 Ki Level : Meditator - +4% ki damage w mobki
130 Ki Level : Ki Master - +5% ki damage w mobki


Zmiany w Z-Markecie:
- dostajemy 25 dustów zamiast 20
- zmieniony easy quest pack - 10 z-scrolli zamiast 18
- zmieniony normal random box (6 z-scrolli zamiast 12):
Quote:
Kiedyś:
1x honey 20%
4x salamandre skin 20%
1x star 35%
30 credit cards 25%
Teraz:
4x green flask 20%
1x honey 20%
2x salamandre skin 20%
1x star 20%
20 credit cards 20%

- zmieniony big random box (25 z-scrolli zamiast 35)
Quote:
Kiedyś:
1x oozaru tail 15%
1x cooler soul 16%
1x brolly talisman 17%
1x janemba heart 17%
1x document 15%
50 credit cards 20%
Teraz:
1x cooler soul 15%
1x oozaru tail 25%
1x brolly talisman 30%
1x janemba heart 30%

- document można kupić jako oddzielny item za 80 z-scrolli
- decoration random box - 2 z-scrolle zamiast 3
- teddy bear - 10 z-scrolli zamiast 30
- kame sennin doll - 5 z-scrolli zamiast 10
- shipmodel - 5 z-scrolli zamiast 10
- dragon ball piwllow - 5 z-scrolli zamiast 10
- goku doll - 3 z-scrolle zamiast 5
- blue gem - 2 z-scrolle zamiast 5
- parchment - 2 z-scrolle zamiast 5

Drobne zmiany w rasach:
- Human bije ze swordów nieco mniej niż poprzednio
- Gohan na laście: +1k hp i +5 energy i defa za transa, +5% do damage z melee

Comments: 0 :: View Comments (Post your comment)

DBLr - stan prac i testy
Author: Nilan @ 2014-12-09, 17:09
Dragon Ball Legend - Remastered


Dragon Ball Legend - Remastered w skrócie DBLr czyli nowy serwer bazujący na anime Dragon Ball. Pierwotnie DBLr miał być przepisaniem obecnego DBLa na nowszą wersję Tibii, jednak wizja DBLr mocno ewoluowała i dzisiaj opiszę Wam jak mniej więcej będzie wyglądać nowy serwer.

Gameplay
Rozgrywa będzie podzielona na dwie części, które w między czasie będą przeplatać się między sobą. Pierwszą częścią będzie część RPG - gracz tworzy postać określonej rasy w świecie odwzorowującym ten z anime. W ten części głównym zadaniem gracza jest rozwój postaci poprzez zabijanie potworów, wykonywanie misji, sag itp. rozwój postaci skutkuje odblokowywaniem coraz to nowszym obszarów na mapie. Gdy postać odpowiednio się rozwinie zaczyna wchodzić w kolejną część tzw. część PvP. Część PvP angażuje gracza w różnego rodzaju eventy podczas których gracz jest członkiem jednej drużyny i walczy przeciwko innej drużynie graczy. Nie oznacza to, że część RPG w tym momencie zanika, wręcz przeciwnie, przed graczem stoi nadal masa wyzwań związanych z różnego rodzaju questami (głównie grupowymi) i odkrywaniem nowym obszarów mapy z tym, że udział w wydarzeniach związanych z PvP jest również ważnym źródłem rozwoju postaci.

Rasy i klasy
Początkowo w grze dostępnych będzie 15 ras (znanych z DBL), z kolejnymi update będą dochodzić nowe rasy.
Każda z ras będzie przynależeć do jednej z czterech podstawowych klas.
Klasy:
Attack - klasa walcząca w zwarciu, zadaje duże obrażenia melee, jest dobra w walce na bliski zasięg.
Support - klasa wspierająca drużynę, jej zadaniem jest leczenie drużyny, buffowanie sojuszników i/lub debuffowanie przeciwników. Jest w miarę wytrzymała, ale zadaje małe obrażenia.
Tank - klasa która przyjmuje na siebie obrażenia w walce, jej zadaniem jest skupianie wrogów na sobie, praktycznie nie da się jej zabić w walce 1 vs 1, kosztem tego nie zadaje zbyt silnych obrażeń.
Energy - klasa walcząca głównie na dystans, zadaje duże obrażenia z ki, ale musi być czujna gdyż ma mało życia i łatwo może zginąć.
Rasy:
Nameczanie - Dende (Support), Piccolo (Energy)
Saiyanie - Goku (Attack), Vegeta (Attack), Brolly (Tank)
Half-Saiyanie - Gohan (Support), Trunks (Attack)
Changelingi - Cooler (Energy), Freezer (Attack)
Human/Android - Yamcha/C17 (Energy), Videl/C18 (Support)
Bio-Android - Cell (Tank)
Tuffle - Baby (Tank)
Majin - Buu (Tank)
Demon - Janemba (Tank)
W przyszłości planujemy dodać takie rasy jak: C16, Kaioshin, Bojack, Garlick, Tapion

Samodzielny rozwój postaci - progress pointy
W przeciwieństwie do obecnych serwerów na DBLr za level nie będziemy dostawali hp, ki ani zwiększonych obrażeń z ki. Gracz po awansowaniu na kolejny level dostaje 3 punkty rozwoju, które może rozdać według własnego uznania na: health, ki, melee damage, ki damage. Oczwyiście wyznaczone są pewne granice w taki sposób aby Tank nie stał się nagle nukerem.

Zaawansowany system technik
Na system technik będzie składało się klika czynników:
Cooldowny - każda technika ma własny cooldown, przez co gra nie polega na używaniu tylko jednej z technik, ale całego zestawu posiadanych technik.
Poziomy technik - techniki ofensywne dzielą się na słabe, średnie i silne (supermoves). Każdy rodzaj technik ma unikalne właściwości, odpowiednio wyważone obrażenia i czas cooldownu. Dodatkowo każdą z technik można posiadać na jednym z pięciu poziomów opanowania. Poziom opanowania zwiększa skuteczność techniki, w przypadku technik ofensywnych są to obrażenia, w przypadku technik wspierających jest to dłuższy lub silniejszy efekt.
Ewolucja technik - początkowo uczymy się podstawowych wersji technik, które z czasem są udoskonalane tzn. stara technika zastępowana jest nową o podobnym działaniu, ale z innym efektem i nieco lepszymi parametrami. Dzięki temu mimo, że podczas całej gry postać nauczy się kilkudziesięciu technik w ostateczności pozostanie z kilkoma najlepszymi technikami co likwiduje problem technik nieużywanych.

Skille
Wspomnę jeszcze krótko o skillach, będą one wyglądać podobnie do tych proponowanych w pierwszej zapowiedzi tzn.:
Vitality - odpowiedzialny za regeneracje hp i ki.
Strength - odpowiedzialny za obrażenia z melee.
Ki Level - odpowiedzialny za obrażenia z ki.
Attack Speed - odpowiedzialny za szybkość ataku z melee.
Defense - redukuje obrażenia, które otrzymaliśmy z melee.
Ki Block - redukuje obrażenia, które otrzymaliśmy z ki.
Speed - określa szybkość poruszania się postaci.
Z tym, że znacznie zmieni się system treningu - nie będzie już potrzeby afkowania na siłowni aby wbijać skille i nie mówię tu o offline treningu.

i wiele innych, o czym przekonacie się już niedługo.

Terminy
Pracę nad DBLr idą dobrze, lecz niestety nieco wolniej niż to początkowo oszacowałem.
Pod koniec tego roku mieliście mieć możliwość zalogowania na serwer i faktycznie prawie tak będzie, ale nie będzie to jeszcze ukończony serwer. Niestety nie będę w stanie nadzorować testów w okresie świątecznym i na parę dni po nowym roku, dlatego najbliższe testy otwarte rozpoczną się 05.01.2015. Będą to testy części PvP tzn. udostępniony zostanie Wam klient DBLr, będziecie logować się na wyexpione postacie i walczyć zespołowo między sobą na kilku przygotowanych do testu arenach.
Ukończenie i połączenie obu części tzn. RPG i PvP szacuję na koniec lutego 2015 roku.

Na zakończenie newsa screen z 2015, który zdobył dla mnie Future Trunks dzięki swojemu wehikułowi czasu: <link>

Comments: 0 :: View Comments (Post your comment)

Oblężenia Guild House- zmiana terminów
Author: Nilan @ 2014-12-04, 18:13
Postanowiłem przełożyć najbliższe oblężenia na Guild House o miesiąc.
Terminy:
Classic
05.01.2015 - West City House
15.01.2015 - South City House
25.01.2015 - North City House
Fresh
06.01.2015 - West City House
16.01.2015 - South City House
26.01.2015 - North City House

Comments: 0 :: View Comments (Post your comment)

System Guild House
Author: Nilan @ 2014-11-25, 22:52
Wprowadzony został system Guild House.


Właściciele Guild House
Classic
West City House - Blok Ekipa
South City House - Art Of War
North City House - pierwsza gildia, która zapłaci 500 credit cards (komenda !buyhouse, zeni na koncie gildii)
Fresh
West City House - Fight to Walk in Peace
South City House - Dark Riders (wcześniej nazwa: Lesne Patataje)
North City House - pierwsza gildia, która zapłaci 500 credit cards (komenda !buyhouse, zeni na koncie gildii)

Najbliższe oblężenia na Guild House
Classic
West City House: 06.12.2014 18:00
South City House: 16.12.2014 18:00
North City House: 26.12.2014 18:00
Fresh
West City House: 05.12.2014 18:00
South City House: 15.12.2014 18:00
North City House: 25.12.2014 18:00
Oblężenia powtarzane są co 30 dni.
Aby zapisać się do oblężenia leader gildii musi porozmawiać z Guild Master: hi -> siege join -> nazwa GH (np. West City House).

Dodatkowe informacje
Razem z systemem Guild House wprowadzony został nowy system wojen gildii - nowe komendy dostępne u Guild Mastera.
Wkrótce umieszczę na forum poradnik z informacjami o nowych systemach oraz dodam dodatkowe opcje na Account Makerze aby przeglądać wojny i oblężenia.

Wymiana eventowych itemków
Tak jak zapowiadałem wcześniej eventowe itemki już nie działają i pełnią jedynie funkcje ozdobne.
Gdy damy na nie "use" zostaną one wymienione na zeni. Można wymieniać również itemki z poprzednich eventów.
Przelicznik:
Quote:
basket = 50 zeni banknote
halloween candy = 5 credit cards
candies = 20 zeni banknote
witch broom = 50 zeni banknote
pumpkin ball = 4 credit cards
toilet paper = 5 zeni banknote
candies bag = 3 credit cards
blue candy = 1.5 credit cards
scary mask = 1.5 credit cards
sprite wand = 30 credit cards
witch hat = 30 credit cards
fire box = 40 credit cards
sky box = 40 credit cards
cold box = 40 credit cards
electric box = 40 credit cards
golden box = 40 credit cards
pumpkin bun = 20 zeni banknote
ice orb = 10 zeni banknote
feather = 10 zeni banknote
powdered gold = 25 zeni banknote
piece of metal = 25 zeni banknote
fire crystal = 25 zeni banknote
toy PSP = 3 credit cards
toy car = 4 credit cards


Comments: 0 :: View Comments (Post your comment)

PACC za SMS
Author: Nilan @ 2014-11-21, 14:19

Opcja otrzymania promocji za SMS już aktywna, od teraz możecie otrzymać promocję w tempie błyskawicznym, wystarczy wysłać jednego SMSa, po kilku sekundach otrzymacie kod, który należy wpisać na Account Makerze a promocja zostanie nałożona na konto z wybraną postacią.
Więcej informacji w zakładce "Premium" na Account Makerze:
<Classic>
<Fresh>

Comments: 0 :: View Comments (Post your comment)

Log in
Username:
Password:
Remember me 
I forgot my password
Register

Ostatnie tematy
» [Classic] Wielkie poszukiwania
» [Przeklinanie] Playboy
» lektor beka
» Głąby
» [GM Hellbound] Beliar Lokomotywa
» [SELL]BROLLY BOOTS, SILVER BELT
» [Nieprzestrzeganie regulaminu] Zermilek
» [Macro] Spopowicz
» [NAMELOCK] Skurwodaktyl
» Fn lenovo g50-70

Najaktywniejsi użytkownicy
Misterious  posts 5813
SGM Pablo  posts 3708
Nilan  posts 3701
x-h0Lu-x  posts 3174
Snajp3r  posts 2849
Hakinos  posts 2115
mjensko  posts 2027
Black Stone's  posts 1835
Advent Child  posts 1693
Righteous  posts 1656

Polecane
Dragon Ball Reborn

 
   


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template created by Qbs. Template theme based on Unofficial modifications.